2008-11-03

OD, Natværk og Jpopcon

På fredag er der både natværk og Jpopcon.

AAAARGH!!

Jeg vil begge dele, det er virkelig nederen ikke at hjælpe til på fredag, jeg har glædet mig til Jpopcon i et år, det er bare ikke hver dag man er med til at arrangere en stor koncert, at misse en dag på Jpopcon, at være VIP-halløj, jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg gør endnu, ævævæv.



Det ender nok med at jeg stresser sygt og gør begge dele.

--

I dag skrev Johan og jeg (og lidt Amalie) 7815235415420 mennesker (eller nok nærmere 100-130) ind på od-online.dk, det var ret nederen, men nu har jeg faktisk bidraget med noget, hvilket føles godt.

Men folk, og især 1.x, er godt nok nogle spassere,
det er ikke vores skyld at systemet er fucked, takoghavengoddag,freaks:)


KTHXBAI.


(Og btw, så havde jeg den fedeste weekend ever, sommerhus med 1.j <33)

No comments: