2009-01-08

At være i skole igen er ikke så slemt som jeg havde frygtet :D
Selvom det er BANG-LIGE PÅ OG HÅRDT-OG I SKAL LAVE TRE AFLEVERINGER PÅ TO UGER, så er det virkelig rart at være sammen med klassen igen

Men der er tre fra klassen der er gået ud, og det er ret sørgeligt. Eller, det er ikke ret sørgeligt at Sabi er gået ud, for jeg har aldrig snakket med hende, og virker pænt snobbet, men alligevel.
Tilgengæld er der kommet tre nye ind. Malan fra 1.b og Anna-Luna og Kasper fra Ørestaden. Jeg har ikke rigtig snakket med nogen af dem endnu, men de virker ret flinke.

Og med Kasper i klassen, er vi oppe på hele.. 6 drenge, wohooo. (Bortset fra at Johan nok går ud, så det bliver 5 drenge og over 20 piger. YÆÆÆÆSH.)



---


Helena, Frederik, Andrea og jeg har formet en skak-klub. lol
Ohmygawd geeks, i know, men det er faktisk virkelig hyggeligt at sidde på Månefiskeren ovre på Staden efter skole, og drikke kaffe og spille skak :D
Ikke at nogen af os er specielt gode til det.
(hej nina, hvad bruger du så din ungdom på? joh, nu skal du høre, jeg spiller skak :D)

No comments: