2009-01-23

I går og i dag skrev jeg AT2 opgave om med Amalie, Amy og Andrea.
Det var faktisk ret hyggeligt, og vi spiste virkelig meget slik :I ♥

Nu håber jeg bare at vi får en god karakter, vi har brugt 18-20 timer på den.


-----

Jeg havde lidt ekstra tid i morges, så jeg tog billeder :I




Og da jeg så kom hjem fik jeg lyst til at dresse up. Desværre kunne jeg ikke få nogle ordentlige outfit billeder D:


Sorry 'bout ze blurryness.


JEG VED ALDRIG HVAD JEG SKAL GØRE MED MIN MUND PÅ BILLEDER, ARGH D:

..Og jeg har virkelig brug for et nyt kamera, er efterhånden ret træt af det i min mobil (;; ̄ 3  ̄ )



Jeg er btw. også begyndt at skrive i min Ameba blog, så jeg kan øve mit japansk.
Click me


2 comments:

Anton said...

JEG VIL OGSÅ KUNNE JAPANSK!!! X3

Nina Cecilie said...

Then go go go start practice X3 !