2008-12-06

Less Than Jake

...var super fede :D

Der var en virkelig god stemning, og jeg dansede rigtig meget.
Dog blev jeg mast og smadret rigtig meget op af scenen (som lige var i skridt-højde), da der var nogle meget.. ivrige over-20årige mænd lige bag mig. Og så stod jeg også lige der hvor alle der ville stage-dive kravlede op hele tiden.
(Men det var sjovt at se dem der ikke blev grebet ordenligt falde 8D)

Jeg elsker ham der spiller trækbasun, han var sygt kær ( ≧ ▽ ≦ )


Opvarmingsbandet, Guttermouth, var også ret fede. Musikken var lidt ensformig og kedelig, men de havde sygt meget energi, og da da ikke var så mange mennesker ved scenen der, kunne man både danse og moshe ordenligt :D


Bagefter tog vi hjem til Eddie og drak, stenede og legede, det var super hyggeligt.





No comments: