2008-12-02

Emo/whine/rant post

Iih, jeg hader at cykle i skole i regnvejr ( ;; ̄ 3  ̄)
Især fordi at busserne og bilerne kører så tæt på cykelstien at de hele tiden plasker vand fra rendestenen op på en D:

Min far ringede i dag og fortalte at skat/moms/whatever havde taget Katalins og min pakke, og selvom de ikke havde krævet noget skat, fulgte der en dejlig regning på 150kr for ekspeditions gebyr med pakken. ARGH!! D:
Men det er nok eBay sælgerens skyld, for han/hun havde skrevet værdien på pakken som 18$, men vi betalte kun 7$ i alt.


Og oven i det, så har min far bihulebetændelse, so vi kunne ikke tage i svømmehallen i dag, hvilket jeg havde glædet mig sygt til.

*emo emo emo*



Positive stuff:
Mine jordbærstrømper ankom uden problemer
3 dage til Less Than Jake koncert
9 dage til London
Jeg har endelig fundet et sted at købe prikkede strømer! :D (Som jeg så nok ikke skal købe alligevel, for jeg gider ikke betale 150kr i ekspeditionsgebyr til Skat, bah *moar emo*)
Sex and the City julekalender



2 comments:

Anna Rosenkrans Birkedal said...

150 kr er ikke så slemt igen! jeg skal betale 300 kr for porto, for nogle få blade D':

Nicky Schou said...

Hold da kæft, hvor er told og skat dog rådne /: